Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

1. Aυτή... και ο κόσμος της...


Αυτή.... και ο κόσμος της... Γιατί αυτός το τίτλος;  Γιατί αυτό το μπλογκ;
 

Lamprini... πάλι εδώ!

Πώς λέμε.. εγώ κι ο κόσμος μου...

Έτσι...

Πάντα ήμουν στον κόσμο μου... Από μικρή... πολλοί μου έλεγαν πώς να ντυθώ, πώς να κινηθώ, πώς να ζήσω... Αλλά... εγώ... στον κόσμο μου...

 
Στον κόσμο της... 

Τι να κάνουμε;.. Αυτά έχει η ζωή...


Θα σας ζαλίσω με την "αυτή" σε αυτό το μπλογκ, με μένα, δηλαδή... Τι να κάνω! ... Είμαι ακόμα... στον κόσμο μου...

Καλώς ήλθατε, στον κόσμο μου... της... μας....

Καλά να περνάτε!

Lamprini Tolmi

Υ.Γ. το επίθετο;... Α... έμπνευση της φίλης Κ.Δ. ... Μου άρεσε... και μου χρησιμεύει τώρα...
Τα λέμε, φίλοι... μπλογκο - φίλοι...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...