Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

37. Ένα σχόλιο που έγινε ιστορία...


Και θα σας την πω εδώ... Στον κόσμο μου!.... Λοιπόν....

Ο Θανάσης....

Την πρώτη φορά που πήγα σε δικαστήριο (για κάποιου γνωστού μου την υπόθεση, την κερδίσαμε! )

Δικαστήριο... 
Ήταν πολύ πιο μικρή η αίθουσα, βεβαίως... 

 είδα τον Θανάση.  Ήταν κάπου στα 38, με ψαρρά μαλλιά και πιασμένα πίσω.  Εκδικαζόταν το διαζύγιό του πριν την δική μας υπόθεση.

Η απόφαση;

Δεν είχα ξαναπάει σε δικαστήριο.  Με το που μπήκα στο δικαστικό κτήριο και κοιτούσα δεξιά κι αριστερά, άρχισα να φοβάμαι...  Πίστευα ότι θα έπιαναν κι εμένα... και θα με βάζαν φυλακή!   Τρομακτικό αίσθημα! 


Φυλακή... 

 Τέλος πάντων, δεν με πιάσαμε.  Μπήκα στην αίθουσα όπου θα εκδικαζόταν η υπόθεση του γνωστού μου ... και είδα τον Θανάση.... 

Έμεινα έκθαμβη... (δεν θα μακρηγορήσω... ίσως τα γράψω σε κάποιο μπλογκ μου... και να που τα γράφω εδώ...   )... Ο Θανάσης... χώριζε.  Ένας φίλος του ήταν μάρτυρας.

 Οι ερωτήσεις στον φίλο του, από τον δικαστή, ήσαν ως εξής:  "Το ψυγείο του Θανάση το είχε ο Θανάσης προ του γάμου;

Το ψυγείο... 

 Το (π.χ.) αυτοκίνητο του Θανάση το είχατε δει και προ του γάμου να το έχει ο Θανάσης;"   Και ένα σωρό τέτοια.  Εγώ είχα μείνει έκθαμβη όπως είπα.  Μια κοιτούσα τον δικαστή, (δεν τον θυμάμαι καθόλου, πια), μια τον φίλο του Θανάση, ο οποίος κατέθετε (ψηλός, όμορφος, με καστανό μαλλί) και μια τον Θανάση!  Και πιο πολύ αυτόν!  Είχε μείνει αποσβολωμένος και χωρίς να βγάλει κουβέντα, χωρίς να διαμαρτυρηθεί, άκουγε όλα όσα είπα και ακόμα παραπάνω.... 

Ο Θανάσης.... 
Έχουν περάσει χρόνια.  Ακόμα τα θυμάμαι... και τέλος... (δεν έχω κάτι πιο σημαντικό να προσθέσω...) να πω...Έτσι... με συνοπτικές διαδικασίες, την δική μου απόφαση... 

"ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ ΘΑΝΑΣΗ!!!.. .Δεν είναι δυνατόν να περνάς αυτό το μαρτύριο... για ένα διαζύγιο!"

Αυτοκίνητο... 

Αυτό θα έλεγα στον Θανάση... και σε κάθε... Θανάση!

Και κάτι γενικό, για να προστεθεί στο "αυτή και ο κόσμος της!!! "... 
Ο Θεός να φυλάει από αυτές τις καταστάσεις.... τι να πεις;...


Lamprini Tolmi

Υ.Γ. Το σχόλιο το έκανα σε φιλικό μου μπλογκ... Τα μπλε γράμματα... είναι η σημερινές προσθήκες που έκανα, για να βγει μία μεγάλη ιστορία....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...