Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

69. Κι ένα δωράκι για σας!!!






Κι ένα δωράκι για σας!!!



Ένα από τα πιο αγαπημένα, πολυαγαπημένα τραγούδια μου!!!



What a wonderful world 

από τον LOUIS ARMSTRONG.  



Αλλά κι ένα κλασσικό, πολυαγαπημένο!!!

Sound the Trumpet 

Ηχήστε την Σάλπιγγα!!!

(Pheonix Boys' Choir) 

Από την Χορωδία Αγοριών του Φοίνιξ!!!

(Για να μου θυμίζει ένα από τα πρώτα τραγούδια που έμαθα σαν χορωδός)



Και ένα ελληνικό πολυαγαπημένο!!!

Απ' το αεροπλάνο 

(Χατζής-Τσώτου)  

Μοιάζει η γη σαν ζωγραφιά... και ΣΥ την πήρες σοβαρά!!!

Τι μάθημα κι αυτό στην ζωή μου!!!!



Κι ένα αγγλικό πολυαγαπημένο!!!


Eurovision 1980 Johnny Logan What's another year

Γιουροβίζιον!!! 1980!!!
Τι είναι άλλος ένας χρόνος....
με τον Τζώννυ Λόγκαν
Ο νικητής από την Ιρλανδία!


  What's another year 

Johnny Logan 







Κι ένα γαλλικό πολυαγαπημένο!!!

Non, je ne regrette rien   ( Live )

Όχι , Δεν μετανοιώνω για τίποτα....
(εγώ μετανοιώνω, βέβαια,... αλλά, το τραγούδι μ' αρέσει!!!...
για να μην παρεξηγηθούμε!!!)




Και μία πολυαγαπημένη μου ταινία, 
(κινούμενα σχέδια)



Circle of Life 

The Lion King 

Ο κύκλος της ζωής 


από τον Βασιληά των Λιονταριών
μουσική του Έλτον Τζων

Το πρώτο κινηματογραφικό  έργου που είδα τρεις φορές... και το τελευταίο!!!




Και την πολυαγαπημένη παρωδία του!!!

hakuna matata

Χακούνα ματάτα;;; 

(τι είναι αυτό, παιδιά;;;)



Και το πολυαγαπημένο μου μπαλλέτο!!!

Swan Lake (Final Scene)

Natalia Makarova & Anthony Dowell 

Η λίμνη των Κύκνων, τελική σκηνή
με την πρίμα μπαλλαρίνα Ναταλία Μακάροβα 
και τον χορευτή Άντονυ Ντάουελλ


Η Αγάπη νίκησε... ο κακός εχάθηκε!!!
Εκπληκτική μουσική!!!



Και τον πολύ, πολύ, πολυαγαπημένο μου καλλιτέχνη του καλλιτεχνικού πατινάζ!!!

Evgeni Plushenko 

Ευγένιο Πλούσενκο!!!!

(Θα προτιμούσα μία άλλη παράστασή του... αλλά δεν νομίζω ότι 
 ταιριάζει στο μπλογκ μου!!!!  Πάντως ήταν απολαυστικότατος εκεί!!!)



Και τον πολύ, πολυαγαπημένο τεννίστα μου!!!

Bjorn Borg vs John McEnroe | The 1980 tie-break in full

Ο Μπγιορν Μποργκ νικητής στο Γουΐμπλεντον του 1980!!!





Kαι την πολυαγαπημένη σοπράνο μου!!!

Maria CALLAS  

η Μαρία Κάλλας (Καλογεροπούλου)

τραγουδάει την  HABANERA, από την όπερα Carmen   

στο Covent Garden





Και την πολύ, πολυαγαπημένη μου όπερα, σε μία κινηματογραφική ταινία!!!!

Giuseppe Verdi - Rigoletto - Pavarotti, Gruberova, Wixell - Chailly

Το Rigoletto του Τζουζέπε Βέρντι 

ακούμε το Bella figlia (Όμορφη κόρη)

(στο 1:31:00, γιατί κατεβάσανε το βίντεο... Εδώ, ΟΛΟ το έργο) 
με την αγαπημένη μου Εντίτα Γκρουμπέροβα 
και τον εκπληκτικό Λουτσιάνο Παβαρότι




Και τέλος την πολύ, πολύ, πολύ... πολυαγαπημένη μου ηθοποιό!!!

Greta Garbo 

Γκρέτα Λοβίζα Γκούσταφσον (ΓΚΡΕΤΑ ΓΚΑΡΜΠΟ)



με την συνοδεία του τραγουδιού



Learn To Be Lonely  



(Ένα τραγούδι που ταιριάζει στην περίπτωση, απόλυτα!!!)


Lamprini T. 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...