Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019

Πάω για ψήφο (τρία σε ένα...) 😊



Πάω για ψήφο (τρία σε ένα...) 😊
Λίγοι κυκλοφορούσαν
Ελάχιστα τα τμήματα...
Βλέπω το δικό μου... κανείς....
Μπαίνω μέσα...
- Καλημέρα, χαίρομαι που με... περιμένατε... Δεν μ' αρέσει η αναμονή... 😊


Βγαίνω με πιάνει ένας γνωστός...
-Λαμπρινή, να σού συστήσω, η κα τάδε... Κι αντί να μου πει τα προσόντα της... της έλεγε τα δικά μου... Τελείωσε με το "είναι συγγραφέας"... Αυτά είναι... Νόμισα ότι εγώ ήμουν η... υποψήφια... 😊😊


Με ρωτάει (έχει και συνέχεια...) ένας άλλος κύριος...
- Ψηφίσατε;
-Ναι... Δεν με... προλάβατε... 😊 😊😊 Καλές επιτυχίες, πάντως... 😊😊😊😊


Eγώ κι ο κόσμος μου... επί τρία... 😊


Η εικόνα ίσως περιέχει: φυτό, κολύμπι, νερό και υπαίθριες δραστηριότητες
ψάρια στο ενυδρείο...

Lamprini T.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...