Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2021

Σήμερα παρακολούθησα την προσγείωση του αεροπλάνου



Σήμερα παρακολούθησα την προσγείωση του αεροπλάνου από Κέρκυρα, ενώ πλησίαζε ένα άλλο από Ντόχα
Κι ταυτόχρονα έβλεπα τα αεροπλάνα για Κάρπαθο και Λέρο να έχουν,ήδη, φύγει...
Ταξίδεψα κι εγώ...για λίγο... μαζύ τους...


Από την εποχή που πήγαινα κάθε μήνα στην Αθήνα από Κω, πέρασαν περί τα είκοσι χρόνια.  Τώρα που βρήκα μία εφαρμογή που μπορείς να βλέπεις τα αεροπλάνα σε όλον τον κόσμο, έχω εντυπωσιαστεί.  Κάποια στιγμή, λοιπόν, ταξείδεψα κι εγώ.. παντού... με αυτό το μικρό τρόπο.... 

Μέσω της οθόνης μου... του λαπ τοπ... 


Αυτή και ο κόσμος της... ένας κόσμος... στον αέρα... !!!... 















2 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Περασα για λιγο απο την μπλοκογειτονια φιλη μου για να αφησω ευχες για καλές γιορτες με υγεία.Ολα τελεια εδω μεσα στο σπιτικο σου.Πάντα αξιολογα οσα γραφεις.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑΝΝΗ
υγεία χαρες
καλή χρονια, καλά Χριστούγεννα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...