Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022

To καλό χιούμορ και ο Σερ Τόμας Μορ

 

 

"Χάρισέ μου, Κύριε, καλή πέψη, και επίσης κάτι να χωνέψω.  Δώσε μου ένα υγιές σώμα και το απαραίτητο χιούμορ για να το διατηρήσω. 

Δώσε μου μια απλή ψυχή που ξέρει να εκτιμά ό,τι είναι καλό και που δεν τρομάζει εύκολα στη θέα του κακού αλλά μάλλον βρίσκει τα μέσα για να επαναφέρει τα πράγματα στη θέση τους. Δώσε μου μια ψυχή που δεν γνωρίζει πλήξη, γκρίνιες, στεναγμούς και θρήνους, ούτε υπερβολικό άγχος, εξαιτίας αυτού του εμποδίου που λέγεται «εγώ». 

Δώσε μου, Κύριε, μια αίσθηση καλού χιούμορ. Επίτρεψέ μου τη χάρη να μπορώ να κάνω ένα αστείο για να ανακαλύψω στη ζωή λίγη χαρά και να μπορώ να τη μοιραστώ με άλλους." 

Προσευχή του  Θωμά Μορ των καθολικών για καλή αίσθηση του χιούμορ.

πηγή... από το φεις... Ευχαριστώ... 




Grant me oh Lord, good digestion, and also something to digest.

Grant me a healthy body, and the necessary good humour to maintain it.

 Grant me a simple soul that knows to treasure all that is good and that doesn’t frighten easily at the sight of evil, but rather finds the means to put things back in their place.

 Give me a soul that knows not boredom, grumbles, sighs, and laments, nor excess of stress, because of that obstructing thing called “I.” 

Grant me O Lord, a good sense of humour, Allow me the grace to be able to take a joke to discover in life a bit of joy, and to be able to share it with others.  

(By St Thomas More)

ΠΗΓΗ: https://www.daily-prayers.org/angels-and-saints/prayers-of-saint-thomas-more/

...


το γεγονός ότι βρήκα αυτό το στοιχείο από τον αγαπητό μου Σερ Τομας Μορ... μού άρεσε... 


εγώ και ο κόσμος μου... καθαρά εδώ... 

Lamprini T. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...