Κυριακή 7 Απριλίου 2024

Μια Ιστορία μου, ακόμα, από το βιβλίο μου..."Οι ιστορίες τους..." Λαμπρινή Χ. Τζούρκα

 


Μια Ιστορία μου, ακόμα, από το βιβλίο μου..."Οι ιστορίες τους..." Λαμπρινή Χ. Τζούρκα

Ο Στέφανος...

Τηλεφώνημα. Νόμισα ότι ήταν ένας συμφοιτητής μου, μετά κατάλαβα ότι κάτι άλλο τρέχει...
- Γειά σας είμαι ο Στέφανος
- Γειά σου Στέφανε
- Ο Δήμος δεν είναι καλά, δείτε τι έχει, αλλά μην πείτε ότι ΕΓΩ σάς το είπα...
Καταλαβαίνω το λάθος του... Στέφανου...
- Λάθος άνθρωπο... πήρες τηλέφωνο...
Κι έκλεισε το τηλέφωνο... και δεν άκουσε αυτά:
-Γεια σου Στέφανε... χαίρομαι που νοιάζεσαι για τον Δήμο... Θα του
έλεγα...

τηλεφώνημα...



Εις το επανιδείν στο Θησείο λοιπόν! 

Θησείο

ό,τι πρέπει για βιβλιοπαρουσίαση!! 

Ραντεβού!!! 




Lamprini T. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...