Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

35. "Oταν κοιτάς από ψηλά..."


"Oταν κοιτάς από ψηλά..."

Κώστας Χατζής_Οταν κοιτάς από ψηλά_English Subtitles

Δεν ήθελα να χάσω αυτήν την θέα...  Το αεροπλάνο προσγειωνότανε, απογειωνότανε κι εγώ προσπαθούσα να δω τον ουρανό.  Στα πρώτα ταξείδια δεν ήξερα καλά... και δεν ζητούσα να καθήσω σε παράθυρο.  Είπαμε, εγώ κι ο κόσμος μου!  Μετά, πήρα είδηση τι γινότανε και ζητούσα παράθυρο.  Επειδή έβγαζα εισητήρια αρκετά νωρίς, ήμουν τυχερή και μού έδιναν παράθυρο!

Όταν κοιτάς από ψηλά - Κώστας Χατζής
Δημοσιεύτηκε στις 6 Ιουν 2012 Όταν κοιτάς από ψηλά, μοιάζει η γη με ζωγραφιά - Κώστας Χατζής Οι φωτογραφίες είναι του Ορέστη Αναστασιάδη που φυσικά τις "έκλεψα" για να πετάξω νοερά κι εγώ, κι εσείς!

Και τότε ερχόταν η απόλαυση.  Όταν κοιτάς από ψηλά, μοιάζει η γη με ... την γεωγραφία που μαθαίναμε στο σχολείο.

Τα νησάκια, ακριβώς, όπως και στον χάρτη.


Πάρος, χάρτης

Πάρος, Δορυφόρος

Τα καράβια. από ψηλά, φαινόντουσαν σαν τα παιδικά παιγνίδια...
Και το ωραιότερο απ' όλα ήταν τα σύννεφα. Τα συννεφάκια μου...

Ένα στρώμα χιονιού ήτανε, όταν πετούσαμε από πάνω τους.... Σκεφτόμουν,  ότι ο Θεός δεν μάς στέρησε από την θέα τους.  Όπως τα χιόνια στην γη, είναι τα σύννεφα στον ουρανό!

Σαν το χιόνι

Κι όταν ερχότανε η ώρα της ανατολής.... Ωωωω... δεν έλεγα να ξεκολλήσω το κεφάλι μου από το παράθυρο!  Τι ήταν κι εκείνο το χρώμα! Χρώμα, χρώμα... τι να πεις!!!

Χρώμα, χρώμα! 

Ώσπου τελείωσαν τα ταξείδια. Είχα πει, όμως πριν: "Απόλαυσέ το  τώρα.  Γιατί ίσως δεν ξαναπετάξεις ποτέ στην ζωή σου. "

Κι όπως έγινε.

Lamprini T.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...