Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017

24. εκδρομή στο εξωτερικό.





Η μικρή, φέτος, πήγε τέρμα Θεού, εγώ ακόμα σκέφτομαι την εκδρομή μου στο εξωτερικό.  Την πρώτη και τελευταία φορά που έφυγα απ' την χώρα μου.  Την φοβερή στιγμή που σκέφτηκα:  "Κι αν γίνει κάτι;... Και δεν έχω πατρίδα να γυρίσω;... "

Μην σού τύχει... 

Εδώ, ξεκίνησαν όλα από εδώ.... Από αυτήν την φώτο... 


Fisherman's Bastion - Budapest, Hungary
Ουγγαρία, Βουδαπέστη η πρωτεύουσα.... των Ψαράδων το Bastion... 

Και το ξαναθυμήθηκα... η φώτο είναι από Ουγγαρία, Βουδαπέστη η πρωτεύουσα.... των Ψαράδων το Bastion... 


Θυμήθηκα, επίσης, ότι η Βούδα και η Πέστη (δύο πόλεις, με άθροισμα Βουδαπέστη... ) ... ήτα πιο όμορφες από την Βιέννη, και ας μιλάμε για την ίδια Αυστροουγγρική Αυτοκρατορία... Οι άνθρωποι (Ούγγροι) είναι καλλιτέχνες... Τελείωσε! 

Και άλλα πολλά... γιατί εγώ κι ο κόσμος μου, έχει κι άλλα να πει.... εδώ... 

Lamprini T. 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...