Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

25. Πριν μπω στο κυρίως θέμα μου..


Πριν μπω στο κυρίως θέμα μου... να πω.. : για τα κοιμητήρια. Το δικό μας, στην πόλη μου το μεταφέρανε, (αν μπορεί να μεταφερθεί το παρελθόν σου)...  Αφού όλα μεταφέρθηκαν στο μεγάλο κοιμητήριο του Σχιστού... (Πειραιάς, Δραπετσώνα, Παλαιό Φάληρο, Πέραμα, κλπ). μετά το καταστρέψανε το κοιμητήριό μας... (μόνον ο ναός έμεινε...).

Θλιβερές εικόνες... μην σου τύχει να τις δεις !

Εικόνες... 

Είπαμε εγώ κι ο κόσμος μου, και συνεχίζω... Που λέτε, στην Κω, καλή ώρα, όταν πρωτοπήγα, (πρωτοδιορισμένη)... από τις πρώτες επισκέψεις που έκανα ήταν κει, στο κοιμητήριο της πόλης... Είχα βγάλει και κάποιες φώτο μάλιστα, εκείνην την ημέρα. Δεν είναι πάντα εύκολο να βγάζεις φωτογραφίες.  Το θέμα στο απαγορεύει καμμία φορά... Και...αυτά με τα κοιμητήρια...

Ο Άγιος Εφραίμ τώρα... Είχα την χαρά να πάω στο μοναστήρι του... Την Κυριακή της Πεντηκοστής, και εκεί έβγαλα φώτο. Είπα να κάνω κι ένα βιντεάκι. Μετά είπα να κάνω δώρο αυτές τις φώτο και το βιντεάκι... Κι έγινε το δώρο και το βιντεάκι... και...

Βοήθειά μας... κι ο Θεός να αναπαύσει ΟΛΟΥΣ του κεκοιμημένους... <3

Lamprini T.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...