Κυριακή 26 Αυγούστου 2018

45. Την Τερψιχόρη Παπαστεφάνου δεν την γνώριζα,





ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ ΤΕΡΨΙΧΟΡΗΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ( FULL ALBUM)

Την Τερψιχόρη Παπαστεφάνου 

Τερψιχόρη Παπαστεφάνου 

δεν την γνώριζα, ούτε την γνώρισα ποτέ.  Εν τούτοις, τα πρώτα χρόνια που διορίστηκα ήταν εκεί και με ανέδειξε.  Στο σχολείο δεν σε βοηθάνε πάντα να αναδειχθείς, όλοι κάνουν την δουλειά τους.  Εκείνην την χρονιά... 

Εκείνην την χρονιά οι συνθήκες ήτανε ιδανικές, πρώτος διορισμός, δύσκολα παιδιά στο ένα σχολείο... Στο άλλο μια χαρά... 

4ο Δημοτικό

Πάρα πολλές φορές έγινε αυτό στην καριέρα μου... το άλλο σχολείο ήτανε μία χαρά... Τι περίεργο... 


Είχαμε ετοιμάσει λοιπόν, τους Ελεύθερους Πολιορκημένους και από αυτόν τον δίσκο (σι ντι) και από το έργο του Γιάννη Μαρκόπουλου.  Εγώ δεν το γνώριζα καθόλου, μόνον το "Μητέρα μεγαλόψυχη"

μητέρα, μεγαλόψυχη... 


 το είχαμε δουλέψει με την χορωδία.

χορωδία

Την 25η Μαρτίου, ήμασταν έτοιμοι.  Τίποτε μεγαλοπρεπές.  Μία συνηθισμένη γιορτή σε σχολείο. Όμως το έργο ήταν εκεί, η δουλειά πολύ, σε ένα σχολείο με τρία τμήματα, σχεδόν, σε κάθε τάξη, τα παιδιά της χορωδίας (Ε' και Στ' τάξη) ήτανε κάπου στα πενήντα, αν δεν είμαι υπερβολική.  

Το έργο ήταν υπέροχο, η χορωδία έξοχη, οπότε, στο τέλος της χρονιά, αν θυμάμαι καλά, το παρουσιάσαμε στο σινεμά της πόλης.  

Ορφέας

Το να είσαι ο μοναδικός μουσικός στο νησί, έχει και τα καλά του... Εκτός απ' την μοναξιά του... 

Ήταν ιερείς ήταν εκεί, ίσως και πολιτικοί αρχηγοί... δεν τους γνώριζα εγώ, και ένα γεμάτο θέατρο.  Δεν έχω συνειδητοποιήσει ακόμα αυτόν τον θρίαμβο, κάποιος μάς έπαιρνε βίντεο... ποιος ξέρει ποιος να τόχει, άραγε... 

Τραγουδήσαμε υπέροχα, από μία συνάδελφο το κατάλαβα, που έκανε κριτική σε ανύποπτο χρόνο, και ήμασταν υπέροχοι.  

Άραγε, στα παιδιά έμεινε τίποτε;... Μία καλή ανάμνηση;... Ποιος ξέρει... 

ανάμνηση... 

Εγώ κι ο κόσμος μου, λοιπόν... Αν δεν σε αναγνωρίσει ο άλλος, τι να γνωρίσεις εσύ απ' τον εαυτό σου;... 

Lamprini T. 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...