Σάββατο 25 Αυγούστου 2018

44. Ο Λάμπρος



 Ο Λάμπρος

LAMPROS

Εγώ μικρή, ήμουν ο Λάμπρος, η μητέρα με λέει Λαμπρούκο καμμία φορά και θυμάμαι τα παιδικά μου χρόνια, το όνομα αυτό είναι οικείο...

Κάποια φορά με καλούσε και Λάμπρο Κατσώνη, η φίλη απ' την άλλη με λέει: "Λαμπρούκο" λες και τόξερε...

Tίποτε τυχαίο...

Ήμουν και ζωηρή μικρή, αποκλείεται να ήμουνα... κορίτσι εγώ... Αγοροκόριτσο, ναι... Με τις κοτσίδες μου...

με κοτσίδες... 

Άλλωστε, ήμουν πάντα εγώ κι ο κόσμος μου... 

Στο πρώτο μου μπλογκ, η πρώτη μου ιντερνετική δουλειά...

blog 

είχε αυτό το όνομα, Lampros.  Νομίζανε ότι κρυβότανε ένας Λάμπρος πίσω απ' αυτό το όνομα... μόνον που ήμουνα εγώ...

Ένα όνομα ακόμα... για μένα... την Λαμπρινή...

Λαμπρινή

Lamprini T.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...