Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

12. Αφιερωμένο στην φίλη που είναι εδώ, την Κατερίνα δε.στα.πα, καλώς την!!! Τίτλος: το φέις, facebook!


Ξεκινάω ανάποδα αυτήν την ιστορία... Πρώτα έχω τον τίτλο, και μετά γράφω.  Θα είναι κάτι πολύ ενδιαφέρον....

 Αγαπώ τους φεϊσφίλους μου!!!

Μου άρεσε πολύ!  Από την αρχή που το είδα, μου φαίνεται ότι κατάλαβα ότι αυτό θα έκανε για μένα.
Το φεις μπουκ, το φατσοβιβλίο όπως το έλεγαν οι πρώτοι φίλοι μου, πράγμα που εμένα δεν μου άρεσε.  Άκου φατσο... Απαράδεκτο.  Έκτοτε, το λέω φέις.  Έκτοτε... είμαι αρκετά χρόνια στο φέις.  Έκτοτε, έχω περάσει πολλά, έχουν περάσει πολλά και θα περάσουν πολλά, αν είμαστε καλά!


Η μαγεία του φέις.  Κάτι που δεν μπορεί να καταλάβει κανένας αν δεν το ζήσει, δεν το νοιώσει, δεν το αγαπήσει.  Μπορείς να αγαπήσεις κάτι τόσο... κρύο;  Ή ακόμα να αγαπήσεις ένα μηχάνημα, όπως είναι το λαπ τοπ σου;  Ναι, αγαπάμε αυτό που αντιπροσωπεύει την ζωή, έστω κι αν είναι αυτή μία ζωή ιντερνετική, γιατί είπαμε... ΕΓΩ και ο Κόσμος μου!!...
 

Αγαπάω, λοιπόν, μια που είναι προσωπική αυτή η ιστορία,  το φέις, το facebook, γιατί;

Γεια σας, φίλοι!  Εύχομαι να χαρείτε την μέρα σας.  Σας σκέφτομαι :)

Ξεκίνησα ερευνώντας, πειραματιζόμενη.  " Μωρ΄ τι είν' τούτο;", σκέφτηκα και συνέχισα με όρμη, δράση, κίνηση, περιέργεια, αγωνία, αγάπη.  Κι εκεί θα μείνω,  στην αγάπη.

 
Μου αρέσει, λάικ!!! 

Αγάπησα τους φίλους μου, τους φεισφίλους όπως τους λέω, αγάπησα τον πόνο τους, τις φώτο τους, την χαρά τους.  Αγάπησα να βλέπω τις στενοχώριες τους, τις πίκρες τους, τις απώλειές τους, αλλά και τις χαρές τους, τις ανακαλύψεις τους, τις επιτυχίες τους, τις καινούργιες τους εμπειρίες.  Εμπειρίες ζωής.

φέις.. και μουσική... 

Όλα τα άλλα που θα μπορούσα να πω, είναι φλυαρία.  Θα μείνω εδώ.  Αγαπάω τους φίλους, τους εδώ φίλους, αγαπάω και εσένα....


Αυτό είναι ....

Lamprini Tolmi....


Αφιερωμένο...




2 σχόλια:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Αυτό, αυτά και άλλα τόσα!

Lamprini Tolmi είπε...

καλώς την... καλώς σε βρήκα και στο μπλογκ σου... χάρηκα πολύ!!! και για το σχόλιο... χάρηκα... για το ότι γίναμε μπλογκοφίλες!! (κι εδώ)... για όλα!!!
Κατερίνα μου... δεστάπα;... το φέις.. ήταν θησαυρός για μένα...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...